Vanjski pozivni i kontaktni centri već su dugi niz godina priznati kao učinkovito i sveobuhvatno rješenje komunikacije s korisnicima.
Tome u prilog idu sljedeće činjenice:

Financijska efikasnost

Optimizirano radno vrijeme, troškovi savjetnika i uredskog prostora, informatička opreme se dijeli i educiranost djelatnika što znači znatno nižu cijenu po kontaktu. U odnosu na vlastiti pozivni ili kontaktni centar.

Korisničko iskustvo

Mogućnost dostupnosti korisnicima 24 sata na dan, 7 dana u tjednu i 365 dana u godini, bez obzira na radno vrijeme i slobodne dane tvrtke partnera.

Profesionalnost

Savjetnici su iskusni, ciljano educirani, pod stručnim su vodstvom voditelja pozivnog centra i sustava koji parati njihovu učinkovitost. Korištenje baze znanja, mjerenje učinkovitosti i statistički pregledi rada savjetnika.

Ušteda vremena

Vođenje i održavanje vlastitog kontaktnog centra zahtjevan je posao koji oduzima puno dragocjenog vremena. Najmom naše usluge partner dobiva vrijeme za svoju osnovnu djelatnost i time rasterećuje zaposlene, koji se mogu posvetiti svojim primarnim zadacima.

clickvox-cc-screenshot Prednosti za Vas

Analitika poziva

Upotrebom specijalizirane opreme i aplikacijskog rješenja za precizno bilježenje poziva, snimanje razgovora i izradu statističkih izvješća, partneru omogućavamo detaljan pregled nad poslovnom komunikacijom s korisnicima.